Dienstverlener | Veelgestelde vragen
Hoe kan ik mijn bedrijfsgegevens aanpassen?
Klik op "Inloggen Mijn Blik op Werk" rechts onderaan op deze site. Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord in. Hierna klikt u op "Mijn account" > "Mijn Blik op Werk". U komt dan in de beheeromgeving. Door op "Presentatiepagina aanpassen" te klikken komt u in het scherm waarin u uw bedrijfsgegevens, zoals deze worden getoond op onze site, kunt aanpassen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hier kunt u met uw gebruikersnaam een nieuw wachtwoord aanvragen. Bent u ook uw gebruikersnaam vergeten? Dan kunt u die opvragen via dienstverlener@blikopwerk.nl.
Mijn bedrijf komt niet naar voren in de resultaten als ik zoek op postcode. Hoe kan dit?
Controleer of u bij uw bedrijfsgegevens wel de juiste postcode heeft ingevuld. Het moet gaan om een postcode van een bezoekadres en niet van een postbus. Check of u daarnaast alle gegevens van uw vestigingen heeft toegevoegd.
Mijn bedrijf wordt niet bovenaan getoond in de zoekresultaten. Hoe kan dit?
De resultaten worden gesorteerd op volgorde van tevredenheidscijfer of op het aantal sterren van hoog naar laag. Bij zoeken op locatie worden de resultaten gesorteerd op volgorde van geografische nabijheid. En als er op zoekterm wordt gezocht worden de bedrijven getoond waarvan de zoekterm in de bedrijfsnaam of op de presentatiepagina voorkomt.
Ik heb een doelgroep of dienst aangekruist in mijn bedrijfsgegevens, maar deze wordt niet weergegeven in de zoekresultaten. Hoe kan dit?
U heeft als het goed is een top 5-doelgroepen en een top 5-diensten ingevuld. Alleen deze vijf zijn in de zoekmachine opgenomen.
Mijn bedrijf wordt op geen enkele manier zichtbaar via de zoekmachine. Hoe kan dit?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn bedrijf het beste vindbaar is op trefwoord?
Kan ik mij aanmelden voor het aspirant Keurmerk?
Welke instellingen kunnen de audit verzorgen voor het Keurmerk?
Certificerende instellingen die de audit voor het Keurmerk kunnen verzorgen zijn: